Re: home partition σε dual boot linux

Filippos Kolyvas fkolyvas at gmail.com
Tue Dec 4 18:43:19 UTC 2012

Μπορείς να έχεις κοινό /home partition για οσεσδήποτε και οποιεσδήποτε
διανομές θέλεις. Για παράδειγμα, το δικό μου /home partition το μοιράζονται
Ubuntu 12.04, Ubuntu 12.10, Fedora 17 και Sabayon Linux.

Η ερώτησή σου όμως δεν αφορά αυτό, από τη στιγμή που αναφέρεις «αν κάνεις
login  να έχεις το ίδιο περιεχόμενο σε desktop,downloads κλπ» δεν θέλεις
απλά να έχεις κοινό /home partition αλλά και κοινό χρήστη, μιας και τα
δεδομένα που αναφέρεις (περιεχόμενο σε desktop, downloads) δεν βρίσκονται
απλά μέσα στο /home, αλλά στον προσωπικό φάκελο κάθε χρήστη (ο οποίος με τη
σειρά του βρίσκεται μέσα στο /home).

Σε αυτή λοιπόν την περίπτωση, αν οι διανομές που έχεις υπόψη είναι απλά
Ubuntu και Kubuntu μαι μάλιστα στην ίδια έκδοση, πιθανώς ο κοινός χρήστης
να μην είναι πρόβλημα.
Αν έχεις υπόψη διανομές με μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ τους, δεν θα το
συνιστούσα.
Θα έλαγα να κάνεις μεν κοινό partition, αλλά με διαφορετικό χρήστη για κάθε
διανομή.

Στις 4 Δεκεμβρίου 2012 8:28 μ.μ., ο χρήστης Giorgos Theofanous <
gtheofanous at gmail.com> έγραψε: