Re: 26.400 λάπτοπ με το απαραίτητο λογισμικό (ποιο άραγε;) θα εγκατασταθούν σε 1760 σχολεία

stavros daliakopoulos stavros.daliakopoulos at gmail.com
Tue Dec 4 13:38:49 UTC 2012

Τα σχολεία θα αντιμετωπίσουν σοβαρό πρόβλημα *γιατί δεν έχουν χρήματα για
πετρέλαιο*, εκτός αν ζεσταθούν με τα λαπτοπ.

Δεν θέλω με αυτό να πω ότι δεν χρειάζεται η πληροφορική, αλλά κάτι δεν πάει
καλά στο σύστημα..

Στις 4 Δεκεμβρίου 2012 12:28 π.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov ( aka linuxman
) <sergios at greeklug.gr> έγραψε: