Re: Ανοικτός Διεθνής Διαγωνισμός «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ και ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η/Υ και ΣΥΝΑΦΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ» Αρ. Διακ. 02/2012

Nick Andrik nick.andrik at gmail.com
Tue Dec 4 04:12:37 UTC 2012

Μέχρι πότε (και πού) προλαβαίνουμε να παραδώσουμε τις ενστάσεις;
Λογικά, αν ζητήσουμε επίσημα να εξεταστούν θα πάρει παράταση κι ο
διαγωνισμός, οπότε θα υπάρχει περισσότερος χρόνος για δράση

--
=Do-
N.AND

Στις 3 Δεκεμβρίου 2012 11:50 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis
<simos.lists at googlemail.com> έγραψε: