Re: Re: 26.400 λάπτοπ με το απαραίτητο λογισμικό (ποιο άραγε;) θα εγκατασταθούν σε 1760 σχολεία

stavros daliakopoulos stavros.daliakopoulos at gmail.com
Mon Dec 3 20:35:54 UTC 2012

ξερει κανεις το ΦΕΚ της Υπουργικής;

Στις 3 Δεκεμβρίου 2012 5:45 μ.μ., ο χρήστης Constantinos C <
hellas.pigs at gmail.com> έγραψε:

> Ο Greeklug hθελα να πω.:PΜα και η συμμετοχη του Hellug θα ηταν καλο να
> υπαρχει.
> Ενα κειμενο σαν Ε-ΕΛ/ΛΑκ γενικοτερα.
>
> Και κοινοποιηση (που θα το ξερουν ηδη) και στην εταιρεια ΕΛΑΚ, για να δουμε
> τι ενεργειες σκοπευςι, αν σκοπευει, να κανει.
>

> Στις 3 Δεκεμβρίου 2012 5:42 μ.μ., ο χρήστης Constantinos C <
> hellas.pigs at gmail.com> έγραψε:

> στην

> ξανα

> να

> [...]

*LibreOffice:
*η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed),
σουΐτα προσωπικής παραγωγικότητας:

Επεξεργαστής κειμένων *Writer*, υπολογιστικό Φύλλο *Calc*,
εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών *Impress*,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής *Draw*,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών *Math*,
εφαρμογή Βάσης Δεδομένων *Base*.

Κατεβάστε το LibreOffice! <http://el.libreoffice.org/download/>

*συνημμένος -η -ο μππ. του συνάπτω : 1.για κτ., συνήθ. για έγγραφο, που
επισυνάπτεται, συνυποβάλλεται με κάποιο άλλο έγγραφο: Tα συνημμένα
δικαιολογητικά. 2. (γραμμ.) συνημμένη μετοχή, που έχει το ίδιο υποκείμενο
με το ρήμα που προσδιορίζει, π.χ. «πέρασε το ποτάμι κολυμπώντας». συνημμένα
EΠIPP: ~ υποβάλλω βεβαίωση / απόδειξη / φωτογραφίες. [λόγ. < ελνστ.
συνημμένος μππ. του αρχ. συνάπτω]