Re: Re: 26.400 λάπτοπ με το απαραίτητο λογισμικό (ποιο άραγε;) θα εγκατασταθούν σε 1760 σχολεία

Constantinos C hellas.pigs at gmail.com
Mon Dec 3 15:45:32 UTC 2012

Ο Greeklug hθελα να πω.:PΜα και η συμμετοχη του Hellug θα ηταν καλο να
υπαρχει.
Ενα κειμενο σαν Ε-ΕΛ/ΛΑκ γενικοτερα.

Και κοινοποιηση (που θα το ξερουν ηδη) και στην εταιρεια ΕΛΑΚ, για να δουμε
τι ενεργειες σκοπευςι, αν σκοπευει, να κανει.

Στις 3 Δεκεμβρίου 2012 5:42 μ.μ., ο χρήστης Constantinos C <
hellas.pigs at gmail.com> έγραψε: