Re: Re: 26.400 λάπτοπ με το απαραίτητο λογισμικό (ποιο άραγε;) θα εγκατασταθούν σε 1760 σχολεία

Constantinos C hellas.pigs at gmail.com
Mon Dec 3 15:42:44 UTC 2012

Γιατι μου κανει ομως ΜΠΑΜ, σαν το μεγαλο φαγοποτι?
Λες να θελουν να ενισχυσουν την αγορα ου "εσωσαν" (τρεις φορες ως τωρα).

-Θα παρουν αυτα, μα δεν διαχωριζουνχρηματικα  ποσα για το καθε ειδος.
Συνεπως η παραγγελια θα γινει μαζικα (με -χαχαχαχαχαχαχα- διαγωνισμο):

* 26.400 Φορητούς Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές (Laptops) με το απαραίτητο
λογισμικό.

* 1.760 Ερμάρια για τη φύλαξη και φόρτιση των υπολογιστών με διάταξη
πολλαπλών παροχών ρεύματος με προστασία από υπέρταση και διακόπτη.

* 1.760 συστήματα παροχής σύνδεσης Wifi με το απαραίτητο λογισμικό του.
Τι λεει, ομως πιο κατω, το οποιο, αν και ξυλινη γλωσσα, μπορουμε να το
εκμεταλευτουμε, ως κοινοτητα, μα και επαγγελματιες που δραστηριοοποιυνται
με Linux, Uniix, ΕΛ/ΛΑΚ:

Όπως αναφέρεται στην σχετική απόφαση του υπουργείου Παιδείας: <<*Η χρήση των
νέων τεχνολογιών βοηθά στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης των μαθητών, στην
αλλαγή διδακτικής πρακτικής, της διαδικασίας μάθησης και της επικοινωνίας
και εξασφαλίζει την παροχή ίσων ευκαιριών σε όλους του μαθητές
πανελλαδικά.Η στόχοι αυτοί θα επιτευχθούν και μέσα
από την παροχή της κατάλληλης υλικοτεχνικής υποδομής που στην παρούσα φάση
δεν υφίσταται*>>.

Μπορουμε σαν συλλογοι, στην περιπτωση μας ο Hellug, μα και σαν επιμερους
κοινοτητες (διανομων, κπλ), να κανουμε επερωτηση?
Η ακομα καλυτερα μπορουμε, να να δωσουμε αυτη την επερωτηση να γινει και
μεσα στην βουλη?

Ειναι παντως θεμα που πρεπι να το προωθησουμε, να το δημοσιοποιησουμε και
να αναπραχθει, καθως το σκανδαλο και τα ανουσια αποτελεσματα θα ειναι ξανα
γεγονος.

Στις 3 Δεκεμβρίου 2012 4:59 μ.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pktoss at gmail.com> έγραψε:

>  Ά_....

> εκεί
> αυτή

> http://newsedu.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3638:2012-11-30-15-19-45&catid=68:newspapers&Itemid=123

> όπως
> πρωτοστατήσει

> Νομίζω σε αυτό το θέμα καλό θα ήταν να εμπλακούν και τα άτομα και οι φορείς
> που ασχολούνται στην Ελλάδα με ΕΛ/ΛΑΚ και εκπαίδευση.
>
> Χαιρετισμούς,
> Παντελής

This message was sent from my electric refrigerator
*Web site: http://osarena.net
GooglePlus: https://plus.google.com/109137760259951398225/posts*