Re: kvm σε ubuntu 12.04

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Wed Aug 15 14:42:50 UTC 2012

2012/8/15 Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) <sergios at greeklug.gr>:
> Δεν νομίζω, ότι κάνεις από το GUI μπορείς να το κάνεις και από το Τερματικό
> για εκμάθηση, οπότε το GUI απλά θα είναι ένα βοηθητικό εργαλείο.

Το πρόβλημα είναι ότι το αντίστροφο δεν ισχύει, δηλαδή δεν μπορείς να κάνεις
(ειδικά από το συγκεκριμμένο) GUI όλα όσα μπορείς να κάνεις από το τερματικό
και επίσης το proxmox δεν είναι κάτι που κάποιος θα ήθελε να στήσει στο laptop
του για παράδειγμα.

Για GUI υπάρχει και η επιλογή του virt manager π.χ., που είναι πιo
"end-user oriented" ή κάτι πιο standalone ακόμα, π.χ., το aqemu.

Παρόλα αυτά, το proxmox έχει νόημα να το στήσει κάποιος σε physical server
για να μάθει το ίδιο το proxmox και την προσέγγισή του στο πώς κόβεις ένα
μηχάνημα σε εικονικά, όχι τόσο όμως για να μάθεις το KVM και τα μυστικά
του.

Τουλάχιστον αυτό ισχύει κατά την ταπεινή μου γνώμη. Κάθε άλλη άποψη
επίσης σεβαστή.

Χαιρετισμούς,
Παντελής