kvm σε ubuntu 12.04

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios at greeklug.gr
Wed Aug 15 14:20:17 UTC 2012

Στις 15/08/2012 03:14 μμ, ο/η Giorgos Theofanous έγραψε:
> Ευχαριστώ Παντελη.
>
> Γ.
Εγώ πάντως θα πρότεινα να δοκιμάσεις για KVM Virtualization
http://www.proxmox.com/products/proxmox-ve

KVM

KVM (for Kernel-based Virtual Machine) is a full virtualization solution
for Linux on x86 hardware containing virtualization extensions (Intel VT
or AMD-V).

It consists of a loadable kernel module that provides the core
virtualization infrastructure and a processor specific module.
Proxmox VE and KVM

Proxmox VE uses KVM virtualization since more than 4 years, since 0.9beta2.

Οπότε νομίζω ότι είναι μία από τις καλύτερες λύσεις για KVM Virtualization.

> An HTML attachment was scrubbed...

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/