Re: kvm σε ubuntu 12.04

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue Aug 14 10:48:06 UTC 2012

2012/8/14 Pantelis  Koukousoulas <pktoss at gmail.com>:

> Το συγκεκριμμένο thread δεν είναι για assembly. Το KVM
> (kernel virtual machine) είναι μία από τις διαθέσιμες τεχνολογίες
> εικονικών μηχανών για Linux.

Νομίζω ότι το σχόλιο προσπαθούσε να δείξει ότι η κουβέντα είναι τόσο
τεχνική που τα περισσότερα μέλη της λίστας μπορεί να επωφεληθούν από
τα όσα λέγονται.

To KVM είναι παρόμοιο με το VirtualBox, και έχω την εντύπωση ότι είναι
ασύμβατο με το VirtualBox.
Δηλαδή, αν είναι φορτωμένα τα αρθρώματα πυρήνα του KVM, τότε δε
μπορούν να φορτωθούν τα αντίστοιχα αρθρώματα του VirtualBox.
Αν κάποιος θέλει να δοκιμάσει και τα δύο, πρέπει να βγάζει/βάζει
αρθρώματα με το χέρι ανάλογα με την περίσταση.

> [...]
> (δυστυχώς το δεύτερο όχι νόμιμα) μέσα από το Linux, ή για να
> πειραματίζεσαι με διάφορες server τεχνολογίες ή με τον
> προγραμματισμό σε πολύπλοκα περιβάλλοντα όπως π.χ.,
> web εφαρμογές με εξειδικευμένες υπηρεσίες για προσωρινή
> αποθήκευση ή αναζήτηση.
>
> Ακόμα η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται για συγκέντρωση
> υπηρεσιών (εικονικών servers) σε λίγα αλλά "μεγαλύτερα"
> φυσικά μηχανήματα, με στόχο την αποδοτικότερη διαχείριση
> πόρων και την εξοικονόμηση ενέργειας.
>
> Τεχνολογίες εικονικών μηχανών μπορεί να χρησιμοποιήσει
> ο οποιοσδήποτε, είναι απλά άλλη μία εφαρμογή.

Το KVM είναι μια πολύ καλή τεχνολογία για κάποιον που θέλει να μάθει
virtualisation.
Το VirtualBox είναι καλό για τους απλούς χρήστες, ενώ μπορεί να
βοηθήσει και σε απλές εγκαταστάσεις με Ubuntu server (δείτε τελευταίο
τεύχος LinuxInside).
Προσωπικά χρησιμοποιώ VirtualBox και θα ήθελα να δοκιμάσω ξανά το KVM.

Σίμος