Webcam stream (surveillance) from ubuntu desktop to web

nikosm nickthegreekk at gmail.com
Thu Sep 15 05:57:10 UTC 2011

Καλημέρα
Μπορείτε να με καθοδηγήσετε για το πως να στήσω μια USB camera στο ubuntu και να κάνω stream στο Internet το βίντεο και τον ήχο ;
Βρήκα 1-2 howto αλλά είπα να το ρίξω και εδώ μιάς και δεν έχω αγοράσει webcam ακόμη.
Το pc είναι ανοιχτό 24/7 και τρέχει 11.04 σερβίρει μια σελίδα στο web (apache) , τρέχει samba και netatalk, είναι c2duo με 4gb ram και θέλω να μπορώ να βλέπω την camera από το web (το dyndns είναι ήδη έτοιμο) από άλλο pc ή iPhone και android.
Τι λέτε;
Ευχαριστώ.

email: nickthegreekk at gmail.com
web: www.nikosm.gr