Re: Εγκατάσταση modem

Μπαμπζέλης Διονύσης diobab at gmail.com
Tue Sep 13 09:53:07 UTC 2011

 Καλημέρα σε όλους ,τελικά το πρόβλημα λύθηκε (με το 404 not found)
Το πρόβλημα ήταν ότι εκανα κλήση στη HOL με λάθος αριθμό (801 2000200) οπότε
γινόταν η συνδεση κανονικά αλλά δεν μου ανοιγε καμία σελίδα. Μολις εβαλα το
σωστό νουμερο 8994000400 όλα δουλεψαν ρολόι , και σας *ευχαριστώ όλους σας*.

Διονύσης

Στις 12 Σεπτεμβρίου 2011 10:26 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Diamantis (aka ftso)
<kotsifi at gmail.com> έγραψε: