Re: Εγκατάσταση modem

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Mon Sep 12 16:06:10 UTC 2011

2011/9/12 Μπαμπζέλης Διονύσης <diobab at gmail.com>:
> Κατι εγινε τωρα ,
>
> τελικα για να εκτελεστει η εντολη   $ sudo apt-get install gnome-ppp ,
> επρεπε να ειμαι στο internet , ετσι εκτελέστηκε αμεσως.

Χεχε, φυσικά και έπρεπε, αν δεν είσαι συνδεδεμένος στο internet
πώς το σύστημα θα μπορέσει να κατεβάσει και να εγκαταστήσει
το πρόγραμμα gnome-ppp ώστε να εκτελεστεί με επιτυχία η εντολή;

Το Linux είναι καλό λειτουργικό αλλά δεν έχει και
υπερφυσικές δυνάμεις :P

> Βρηκα το Gnome-ppp
> έδωσα τα στοιχεία  της Hol για μια dial up συνδεση  (any , time ) με συνδεει
> κανονικά αλλα δεν μου ανοίγει καμία σελίδα. (404 not found η page not
> found)

Πώς τότε ξέρεις ότι συνδέθηκε κανονικά;

Μπορείς να δοκιμάσεις μόλις συνδεθεί να γράψεις στο
τερματικό:

ping -c 4 google.com

και μετά

ping -c 4 74.125.39.104

και να δεις τι απάντηση παίρνεις.

Αν το πρώτο δε δουλεύει αλλά δουλεύει το δεύτερο
τότε το πρόβλημά σου είναι στο DNS και λύνεται
με το να προσθέσεις το IP του DNS server της
HOL (ή το 8.8.8.8 που είναι ο DNS server της
google) στο /etc/resolv.conf

Αν δε δουλεύει κανένα από τα δύο τότε απλά δεν
έχει συνδεθεί.

> Περαν τουτου δεν μπορω να καταλάβω πως εγκατεστησε το μοντεμ , απλά διαβαζει
> την σειριακή , επικοινωνει με την συσκευη και καταλαβαίνει τι συσκευή είναι;

Yep. Αν του είπες να κάνει αυτόματη ανίχνευση θα δοκιμάσει
μία-μία τις σειριακές θύρες και θα δει σε ποια από αυτές μπορεί
να μιλήσει "μοντεμικά" και να πάρει απάντηση. Αυτή θα είναι
η θύρα που είναι συνδεδεμένο το μόντεμ.

Χαιρετισμούς,
Παντελής