wifi issue

Myron G. Moutos mmyron at gmail.com
Thu Oct 20 13:51:03 UTC 2011

Κινδυνεύοντας να αρχίσει η κουβέντα να βγαίνει τελείως εκτός θεμάτων που
άπτονται της λίστας θα το κλείσω απο πλευράς μου λέγοντας το εξής:

Και η δική μου κάρτα "πιάνει" έναν ντορβά "ξεκλείδωτα" δίκτυα στην
γειτονιά μου... Άλλο "ξεκλείδωτα" άλλο "ελεύθερα". Επειδή ο ιδιοκτήτης
δεν ήξερε ή αμέλησε να το κλειδώσει, σημαίνει οτι θέλει να το μοιραστεί;
Δεν μιλάμε για το free wifi spot ενός δήμου ή μιας καφετέριας (που και
εκεί χρειάζεσαι αν μή τι άλλο οδηγείες)....
Εγώ προσωπικά τουλάχιστον δεν πείθομαι για το "ελεύθερο" του δικτύου.
Όπως είπα μπορεί να κάνω και λάθος αλλά αυτή είναι η άποψή μου και δεν
πρόκειται ούτε τον ανακριτή να κάνω ούτε τον δικαστή. Μεγάλα παιδιά
είμαστε και ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεών του.

Αυτά.

Μύρων Μούτος