Re: Προς αναζήτηση κατάλληλου CRM

Alexius Dionysius Diakogiannis alexius.dionysius at diakogiannis.com
Tue Mar 29 09:51:08 UTC 2011

2011/3/29 Argiris Hatziemmanouil <hatziemmanouil at gmail.com>:
> [...]
> Καλά τα OpenERP, Compiere, Vtiger κλπ, το πιό σημαντικό από όλα όμως είναι η
> υποστήριξη. Εντάξει, θα εγκαταστήσεις κάποιο από αυτά. Γνωρίζεις πως να το
> παραμετροποιήσεις? Εάν ναι, τότε παίξε με μερικά και θα βρεις αυτό που σου
> ταιριάζει. Εάν όχι, τότε βρες άνθρωπο που να μπορεί να σε στηρίξει.
> Κατά τη γνώμη μου εάν θέλεις κάτι καλό και μόνο CRM χωρίς ERP χρησιμοποίησε
> άφοβα το Vtiger. Είναι πολύ εύχρηστο.
> Προσωπικά, έχω καταλήξει στο PytheusERP, το οποίο είναι ελληνικό, πολύ
> προσαρμόσιμο και το χτίζω σιγά σιγά με τη βοήθεια του κατασκευαστή του.

Αργύρη καλησπερα,

Το VTiger έχει Ελληνική κοινότητα και πολυ μεγαλη παγκόσμια κοινότητα
κοινότητα οπότε βρίσκεις εύκολα βοήθεια.
Να σου πω την αλήθεια τις λύσεις που δεν έχουν μεγάλη κοινότητα τις
φοβάμαι, γιατί αν κλείσει πχ η εταιρεία ή (ο μη γεννητο) πεθάνει ο
commiter τότε πάει και το εργο!

Φαίνεται ενδιαφέρον πάντως...