Software Freedom Day 2011 στην Φλώρινα

Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) diamond_gr at freemail.gr
Sun Aug 21 23:18:54 UTC 2011

Γεια σας φίλοι μου,

Τελειώνει το καλοκαιράκι. Καιρός για δουλειά.
Όπως όλοι γνωρίζετε τον Σεπτέμβριο είναι η SFD.

Μαζί με τον κο Κασκαμανίδη Γιάννη, θα κάνουμε εκδήλωση στην Φλώρινα. Το
έχω δηλώσει στο site, wiki κλπ.

Αν και είναι νωρίς ακόμα, απλά το αναφέρω γιατί μερικοί θα λείπουν (η
κοινότητα openSUSE).
Θα ήθελα:

1. προωθητικό υλικό της διανομής σας (φυλλάδια, δισκάκια, αυτοκόλλητα,
κονκάρδες, μπαλόνια κλπ).

2. Αν θέλετε να βρίσκεστε στην εκδήλωση, θα χαιρόμασταν να βοηθούσατε.

Και για τα 2, να βρίσκεστε σε επικοινωνία μαζί μου για να συνεννοηθούμε
καλύτερα. Δεν ξέρουμε ακόμα πως και που θα κάνουμε την εκδήλωση. Θα
βρεθώ με τον Γιάννη μέσα στο weekend.

Με εκτίμηση
Ευστάθιος Ιωσηφίδης

ΥΓ: Όσον αφορά τις κοινότητες Gnome και openSUSE, το mail αυτό είναι
ενημερωτικό. Έχω εύκολη πρόσβαση σε υλικό. Ευχαριστώ