Re: προβλημα wifi No.2

Emmanouel Kapernaros manolis at kapcom.gr
Sun Aug 21 08:25:49 UTC 2011

Καλημέρα, πριν από λίγο έπαθα και εγώ το ίδιο και ψάχνοντας στο ίντερνετ
βρήκα αυτό http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1390979
Επειδή όμως η διαδικασία που περιγράφει είναι κάπως ταλαιπωρία για μένα
δοκίμασα το κλασσικό να αφαιρέσω τον τελευταίο πυρήνα (linux kernel) και
λειτούργησε :)

Συγκεκριμένα αυτό που έκανα ήταν:
1)Άνοιξα το Κέντρο Λογισμικού
2)Έψαξα για linux-image
3)Κλίκαρα στο "Εμφάνιση τεχνικών στοιχείων"
4)Απεγκατέστησα τον τελευταίο εγκατεστημένο πυρήνα που σε μένα ήταν ο
linux-image-2.6.38-10-generic
5)Έτσι έμεινα με εγκατεστημένο μόνο τον 2.6.38-8 και με μια επανεκκίνηση η
ασύρματη ξαναδούλεψε.

Στις 21 Αυγούστου 2011 12:50 π.μ., ο χρήστης Alexandros Georgopoulos <
alexander_g16 at hotmail.com> έγραψε: