προβλημα wifi No.2

Alexandros Georgopoulos alexander_g16 at hotmail.com
Sat Aug 20 21:50:28 UTC 2011

μετα απο το προβλημα με την καρτα usb wifi που σταματησε να δουλευει μετα απο γενικο Update μεσω του διαχειριστη ενημερωσεων, και που δεν καταφερα να το κανω να δουλεψει (αν καποιος θα μπορουσε να βοηθησει συνδεομενος μεσω teamviewer θα ηταν ευλογια..), πριν απο λίγο σταματησε κ το wifi του netbook εντελως ξαφνικα.
εκει που ημουν συνδεμενος ξαφνικα αποσυνδεεται και νο wifi ξανα. σαν να μην υπαρχει ενσωματομενος wifi adaptor...
εκανα μια "εξευρενηση" μεσω της διαχειρισης υλικου και μου εμφανιζει τon driver broadcom STA απενεργοποιημενο...παταω ενεργοποιηση και μου βγαζει σφάλμα και να κοιταξω στο log jockey.
το κοιταξα κ γραφει τα εξης :

warning: modinfo for module wl failed: error: modinfo: could not find module wl

warning: /sys/module/wl/drivers does not exist, cannot rebind wl driver

debug: broadcomwlhandler enabled () : kmod disabled, bcm43xx:blacklisted , b43: blacklisted , b43legacy: blacklisted

τι να πω...επιδημια με επιασε με τα wifi μου???!!!!

σας παρακαλω καποιος να help γιατι δεν ξερω απο ubuntu οπως εχω ξαναπει...αποφασισα και εγκατεστησα σε ολα μου τα pc ubuntu για καλυτερα αλλα μέχρι στιγμής όλο προβλήματα αντιμετωπίζω λόγο της μη καλής γνώσης μου μάλλον... :S

ευχαριστώ!! :(