Προβλημα με Apache

Zigourakis Kostas breezer20 at gmail.com
Thu Aug 18 10:32:15 UTC 2011

Καλημερα παιδια,

Ειπα να στησω απο την αρχη τον Linode Server και εχω φτασει σε ενα σημειο
που μαλλον θα χριαστω βοηθεια.

Εστησα Apache, MySQL, PHP και περασα μερικα εργαλεια οπως phpmyadmin και
webmin για να κανω την ζωη μου πιο ευκολη.

Χθες λοιπον εφτασα στο σημειο του Wordpress το οποιο θα κρατα την σελιδα.
Στο κεντρικο πανελ ειχα ηδη απο παλιοτερα Α Records για το site μου.
Συνδεθηκα με putty και αρχισα να κανω αυτο που ξερω.

1) Αντεγραψα το default απο το /etc/apache2/site-available δινοντας του το
ονομα www.breezer.gr.

2) Εκανα τις αλλαγες που ηθελα βαζοντας ως ServerName ServerAlias το
www.breezer.gr και ως DocumentRoot το /var/www/www.breezer.gr

3) Με την a2disite απενεργοποιησα τα default και default-ssl και
ενεργοποιησα με την a2ensite το www.breezer.gr

4) Αντεγραψα τα περιεχομενα του wordpress.zip μεσα στο /var/www/
www.breezer.gr

5) Ανοιγω απο το Firefox την διευθυνση www.breezer.gr αφου εκανα υπομονη να
ενημερωθουν οι DNS και μου βγαζει "It's works". Δηλαδη το index.html που
υπαρχει στο /var/www.

Σημειωση: Εκανα ολα τα απαραιτητα restart και reload στον Apache.

Τι κανω λαθος και πως μπορω να το διορθωσω; Παρατηρησα δε οτι αν βαλω το ip
του server και μετα /www.breezer.gr βλεπει κανονικοτατα την αρχικη σελιδα
του Wordpress. Το θεμα ειναι ομως να το κανει μονο με την διευθυνση.