Re: προβλημα με wifi καρτα

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Wed Aug 17 07:48:05 UTC 2011

2011/8/17 Alexandros Georgopoulos <alexander_g16 at hotmail.com>:
> εποιδη μπερδεύτικα λίγο, πιο καινουργιος κερνελ ποιος είναι? natty or
> oneiric? και εγώ ποιον θα πρεπει να βάλω για να δουλέψει το wifi ?

Ο 3.0.1 είναι ο πιο καινούργιος στο kernel ppa αυτή τη στιγμή. Αυτόν
σου προτείνω να δοκιμάσεις. Το ότι λέει oneiric δεν είναι πρόβλημα
πιστεύω, μπορείς να τον εγκαταστήσεις και στη natty. Άλλωστε η
εγκατάσταση του πακέτου δε θα σβήσει τον τωρινό σου πυρήνα, αν ο
καινούργιος δε δουλέψει, μπορείς να διαλέξεις από το boot manager τον
παλιό.