προβλημα με wifi καρτα

Salih Emin salihemin at osarena.net
Mon Aug 15 21:42:08 UTC 2011

Αν και είμαι της άποψης "If it ain't broken, don't fix it" και συνιστώ
πάντα να χρησιμοποιείται ο "πυρήνας που πάντα δούλευε στο σύστημα"...
εάν επιθυμείς νεότερο πυρήνα και να το εγκαταστήσεις με ασφάλεια και
ευκολεία χωρίς να κάνεις κάποιο λάθος ή να διαγράψεις παλιότερο πυρήνα
τότε μπορείς να δοκιμάσεις τον οδηγό που έχουμε γράψει εδώ :
http://osarena.net/2011/06/valte-linux-3-0-sto-ubuntu-11-04-ke-to-iqunix-giati-etsi.html

--
Salih Emin

*Ubuntu News Manager*