Re: Ερώτηση για DNS server

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Sat Aug 13 19:49:11 UTC 2011

2011/8/13 Konstantinos Togias <ktogias at math.upatras.gr>:

> Να διαβάσεις και να μάθεις για bind και dns zones. Τα αυτοματοποιημένα
> panel θα κάνουν κατα 99% τη δουλειά σου, αλλά το 1% όταν σου τύχει θα
> είσαι στον αέρα χωρις γνώσεις bind.

Να μάθεις για DNS. Δεν είναι ηθικό επαγγελματικά να προσφέρεις υπηρεσίες
hosting αν δε γνωρίζεις έστω τα βασικά του internet (DNS, TCP/IP,
HTTP, SMTP), ακόμα και αν χρησιμοποιήσεις κάποιο panel όταν θα σου
προκύψει
κάποιο πρόβλημα πώς θα το λύσεις αν δεν ξέρεις τι γίνεται;

Το να μάθεις bind ή powerdns ή mydns ή whatever είναι δευτερεύον. Όπως
έλεγε και ο dr house σίγουρα δεν απαιτείται ένας γιατρός να γνωρίζει τα
πάντα για τα φίδια είναι όμως πολύ χρήσιμο όταν έχεις ένα ασθενή που
τον έχει δαγκώσει φίδι ...