Ubuntu 11.04 Server - Upgrade Apache2 to 2.1.19 version and PHP5 to 5.3.6

Sergey Tsabolov (aka linuxman) sergios at greeklug.gr
Wed Aug 3 11:43:14 UTC 2011

Στις 03/08/2011 01:54 μμ, ο/η Panagiotis Theodoropoulos έγραψε:
> Εχεις δίκαιο Παντελή
> Σε ένα test pc που δοκίμασα μου διέλυσε τον MySQL. Θα περιμένω τα επίσημα
> πακέτα.
> Χαιρετισμούς
Ίσος δεν είναι ώρα για αυτό πλέον μιας και λειτουργεί, άλλα εγώ θα έλεγα
αν υπάρχει περίπτωση να το γυρίσεις  σε 10.04 κάνε το, και θα έχεις
σταθερό και αξιόπιστο σύστημα
με ίσος και καμία φορά παλιότερα πακέτα άλλα δοκιμασμένα και αξιόπιστα
μιας και είναι LTS .
Μπορείς να έχεις εγκαταστημένο ένα εικονικό Server σε Vbox που θα έχει
ότι έχει και κανονικό και θα δοκιμάζεις εκεί όποια αναβάθμηση είναι να
μπει , έτσι θα γνωρίζεις αν πρέπει να προχωρήσεις στο παραγωγικό σύστημα
η όχι , επίσης εκεί μπορείς να κάνεις δοκιμές , πριν τις εφαρμόσεις στο
κανονικό σύστημα.

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt , .pptx .
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org
Save you money and use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/