Re: Ubuntu 11.04 και πρώτες εντυπώσεις

Ευαγγελία-Καλλιόπη Πακάκη epakaki at gmail.com
Sat Apr 30 14:10:49 UTC 2011

Για αυτά
dmesg > dmesg.txt
top -n 1 -b > top-output.txt
powertop -d > powertop.txt  (sudo apt-get install powertop πρώτα)
lsmod > modules.txt
lspci -vvnn > lspci.txt
apt-show-versions > versions.txt (sudo apt-get install apt-show-versions
πρώτα)

εκτός από εκείνα που γραφετε την εντολή στο τερματικό, που θα τα βρω; Ποια
είναι η ακριβής διαδρομή;

Ευχαριστω

*Επισκεφτείτε το site μου,
www.trupokarudos.com*

Στις 30 Απριλίου 2011 5:06 μ.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pktoss at gmail.com> έγραψε: