Re: Ubuntu 11.04 και πρώτες εντυπώσεις

Ευαγγελία-Καλλιόπη Πακάκη epakaki at gmail.com
Sat Apr 30 12:55:45 UTC 2011

ευχαριστώ.
Σε πόσα μέρη τα χωρίζουμε πέρα από το swap και με βάση ποια κριτηρια?
Συγγνώμη για τις χαζές ερωτήσεις [?]
και που δε καταλαβαινω ακριβως τις απαντήσεις σας :-)
Ασχολούμαι κάπου 10 μήνες...[?]

*Επισκεφτείτε το site μου,
www.trupokarudos.com*

Στις 30 Απριλίου 2011 3:50 μ.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pktoss at gmail.com> έγραψε: