Re: Ubuntu 11.04 και πρώτες εντυπώσεις

Ευαγγελία-Καλλιόπη Πακάκη epakaki at gmail.com
Sat Apr 30 12:23:56 UTC 2011

Εγκατέστησα το bootchart αλλά πάλι τα ίδια...
Στέλνω στο συνημένο τα στοιχεία του συστηματος μου.
Θέλω βοήθεια για να κάνω σωστα τα partitions σωστα στο format χειροκίνητα
μια και όπως
σας είπα πάντα το έβαζα στον "αυτόματο πιλότο"... Νομίζω πως ξέρω πολύ λίγα
για να εντοπίσω το πρόβλημα.
Δε πειράζει άλλωστε δεν έχω πάνω από 50 GB σοβαρα αρχεία στο δίσκο και είναι
500 GB... θα γίνει εύκολα η δουλεια

*Επισκεφτείτε το site μου,
www.trupokarudos.com*

Στις 30 Απριλίου 2011 5:03 π.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pktoss at gmail.com> έγραψε: