Ubuntu 11.04 και πρώτες εντυπώσεις

AK platsakos at gmail.com
Sat Apr 30 11:38:47 UTC 2011

Σε οτι αφορα τα περι αργης εκιννησης, μπορεις να βγαλεις απο το grub την
παραμετρο quiet και να δεις σε πιο υποσυστημα πεφτει η καθυστερηση. Ισως
και το output της dmsg μετα το boot να μπορει να σε βοηθησει να
εντοπισεις το προβλημα.

Σε οτι αφορα τα περι swap, μια τεχνικη που πρεπει να σημειωθει ειναι οτι
στην (απιθανη) περιπτωση που ξεμεινεις απο swap, μπορεις να
χρησιμοποιησεις και ενα απλο αρχειο στο filesystem σου (το δημιουργεις
με ενα dd και δινεις το μεγεθος που θες), ωστε να το αυξησεις δυναμικα
(αυξανοντας ομως το load στο filesystem). Προσωπικα, ειμαι ολιγον τι
παλιομοδιτης, εχω και μεγαλο δισκο οποτε εβαλα 2Χ τη RAM αλλα συνηθως
βλεπω κατι σαν τα παρακατω στην top(1) (απο τυπικο workload του
μηχανηματος μου, YMMV)

Swap:  7999484k total,       68k used,  7999416k free,   147344k cached

Τελος, αν συντρεχει λογος που θες τη μεγιστη προστασια των δεδομενων
σου, μπορεις να κανεις και το swap space να ειναι encrypted. Για ολα τα
παραπανω, αν και ειναι εκτενως documented, οποιος θελει οδηγιες/script
μπορει να το πει :)

--
-- thanasisk