Ubuntu 11.04, είναι εδώ!

Nick Andrik nick.andrik at gmail.com
Fri Apr 29 15:18:47 UTC 2011

Πάνω από wine παίζουν ικανοποιητικά αλλά δεν θέλω να ασχοληθώ έτσι.
Για αυτό τον λόγο και προτιμώ να παίζω τα παιχνίδια απευθείας κι όχι από
wine. Δεν έχω πια το χρόνο/διάθεση να κάνω debug windows προγράμματα
πάνω σε wine. Ο χώρος του partition στον δίσκο δεν μας νοιάζει πια.

Όσον αφορά τη λύση που προτείνεις δεν είναι άσχημη, ίσα ίσα, αλλά
υπερβολικά πολύπλοκή για τα γούστα μου. Αν μη τι άλλο το
Visio/Powerpoint έχουν πολύ καλό integration μεταξύ τους. Κάνεις διπλό
κλικ το διάγραμμα στο Powerpoint και σου ανοίγει editor στο visio,
αντίστοιχα και με δεδομένα excel.

Γενικά λείπει μία σοβαρή πλατφόρμα που να λειτουργεί όσο καλά θα έπρεπε.
Κανονικά θα ήταν το openoffice αλλά δεν έφτασε ποτέ εκεί. Αν το
Libreoffice το πάει ένα βήμα παραπέρα μένει να το δούμε.

- --
=Do-
N.AND

Στις 29/04/2011 02:23 πμ, ο/η Pantelis Koukousoulas έγραψε: