Ubuntu 11.04 και πρώτες εντυπώσεις

Kostas Zigourakis breezer20 at gmail.com
Thu Apr 28 18:30:28 UTC 2011

On Thu, 2011-04-28 at 21:16 +0300, Simos Xenitellis wrote:

> Ας καταγράψουμε εδώ τις πρώτες μας εντυπώσεις από το Ubuntu 11.04.
>
> Α. Κατά την εγκατάσταση, στο σημείο όπου καθορίζουμε το χώρο στο
> δίσκο, οι επιλογές έχουν βελτιωθεί πολύ.
> Ανάλογα με το τι θα βρει στο δίσκο μας, θα δείξει κάτι σαν τα
> http://www.muktware.com/sites/default/files/images/manual/ubuntu-11-04/Screenshot-4.png
> http://www.linuxuser.co.uk/wp-content/uploads/2011/04/Ubuntu1104Beta1Review_1.jpg
>
> Όταν επιλέξετε την ελληνική γλώσσα στην εγκατάσταση, θα τα δείξει όλα
> στα ελληνικά.
> Δεν έχουμε ακόμα κάποιο στιγμιότυπο, οπότε μπορείτε να είστε το πρώτο
> [...]

Το Unity πιστευω πως δινει αλλον αερα στο Ubuntu. Απο μια μικρη δοκιμη
που εκανα χθες διαπιστωσα οτι με το μενου στην πανω μπαρα και την καθετη
γραμμη εικονιδιων να φευγει οταν ειναι μεγιστοποιημενο το παραθυρο
υπαρχει τεραστιος χωρος ακομα και σε netbook. Καλα σε μεγαλυτερες οθονες
απλα τα σπαει.

Ο Firefox μου αρεσε που εχει τα απολυτως απαραιτητα(μονο τα tabs
δηλαδη). Μου αρεσε επισης ο τροπος που μπορεις να βρεις μια εφαρμογη ή
ενα αρχειο αλλα και η ολη φιλοσοφια του παραθυρου που ανοιγει και διχνει
προσφατα,κατεβεσμενες εφαρμογες κτλ κτλ.

Συνηθησμενος πια απο το Synapse μου ερχεται πολυ ευκολοτερο να παταω δυο
γραμματα και να βρισκω αυτο που θελω.

Δυο ακομα ωραια σημεια ειναι το διπλο κλικ πανω σε καποιο εικονιδιο
εφαρμογης που εμφανιζει αμεσως ολα τα ανοιχτα παραθυρα και εσυ επιλεγεις
σε ποιο θες να πας. Πχ αν εχετε ανοιχτο δυο ή τρεις φορες τον firefox
φαινεται πολυ κομψα σαν 2 ή 3 τελιτσες στα αριστερα του εικονιδιου που
βρησκεται στην καθετη μπαρα και πατωντας πανω του διπλο κλικ βλεπεις μια
μινι προεπισκοπηση ολων.

Τελος η πολυ ωραια εναλλαγη επιφανειων εργασιας.

Σορρυ τωρα τελος. Ξεχασα το LibreOffice. Αντε γιατι σαν πολλα μας τα
ειπε και η Oracle.
--
Κωνσταντίνος Ζυγουράκης