Re: βοήθεια με rsync

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Tue Apr 26 14:20:38 UTC 2011

Καλησπέρα σε όλους.

Συνέχεια προβλημάτων με rsync! Για την ακρίβεια τα προβλήματα τώρα είναι πιο
πολύ με το ssh...

Η κατάσταση που έχω εδώ συνοψίζεται πάνω κάτω ως εξής: εχω τρεις hosts A, B,
C. μπορώ να μπω από τον A στο B με ssh, και από το B στο C με ssh, αλλά όχι
από το A στο C (δεν υπάρχει δυνατότητα να γίνει κάτι τέτοιο γιατί ο C είναι
και καλά σε private network και το μόνο gateway Που έχουμε είναι ο B).

εγω τωρα θελω να παίρνω καποια αρχεια (για την ακριβεια backups) από το C
στον Α, με rsync. Υπαρχει τρόπος να το κάνω αυτό χρησιμποιωντας rsync Και
ssh από το A ώστε ο B να ενεργεί ως μεσάζοντας και να μου δώσει "διάφανη"
πρόσβαση στον C;

θεωρήστε ότι το θέμα αυθεντικοποίησης από τον A στον B Και από τον B στον C
είναι λυμμένα, δεν ζητούνται πουθενά Passwords Κλπ.

ευχαριστώ.