Re: Νέα στατιστικά χρήσης του ελληνικού Ubuntu

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri Apr 1 19:53:09 UTC 2011

2011/4/1 Savvas Radevic <vicedar at gmail.com>:

> Εγώ είμαι ένας από αυτούς :P
> Το ενεργοποιούσα πάντα κατά την εγκατάσταση. Το τελευταίο βήμα πριν την
> εγκατάσταση είχε ένα κουμπί "Advanced" όπου μπορούσα να τσεκάρω την επιλογή
> για το "popularity contest".
> Πήγαν 2 χρονια από την τελευταία εγκατάσταση όμως, κάνω αναβαθμίσεις τον
> τελευταίο καιρό -- δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμη η επιλογή. :)

Έφτιαξα ένα γράφημα με την εξέλιξη του πλήθους των χρηστών που έχουν
ενεργοποιήσει το PopCon και έχουν εγκαταστήσει το πακέτο
language-pack-el-base,
http://dl.dropbox.com/u/1398263/UbuntuPopCon-Graph-DRAFT.png
Ο οριζόντιος άξονας ξεκινά από τον Ιούλη του 2010 και φθάνει μέχρι σήμερα.
Κάθε σημείο είναι και μία μέρα.

Βλέπουμε ότι υπάρχει μια σταθερή αύξηση στους χρήστες που
αντιλαμβάνεται το PopCon.