Πρόβλημα ήχου και video;

Kostas Oikonomou kikonomou at yahoo.gr
Sun Sep 26 10:10:49 BST 2010

Αγαπητοί φίλοι,

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τον ήχο στον υπολογιστή μου και με την αναπαραγωγή video από την «Αναπαραγωγή πολυμέσων» (Totem). Πιο συγκεκριμένα όταν κάνω αναπαραγωγή video, αυτό τρέχει υπερβολικά γρήγορα χωρίς ήχο και στη μέση αυτού έχω το μήνυμα «pa_stream_writable_size() failed: Connection terminated» και έχω μόνο την επιλογή «Εντάξει». Από τότε που παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα δεν έχω καθόλου ήχο από όλα τα προγράμματα, πχ Mozilla (προειδοποίηση κλεισίματος προγράμματος με πολλές καρτέλες ανοικτές), skype κλπ.

Έκτοτε έχω τρέξει από το τερματικό το «sudo apt-get auroremove», και στη συνέχεια το «sudo apt-get update» που μου ζήτησε μόλις έτρεξε την πιο πάνω εντολή. Εγκατέστησα το πλήρες xine (όταν δοκίμασα να ακούσω ραδιόφωνο μου βγήκε το μήνυμα ότι λείπει ένα κομμάτι του xine από τον υπολογιστή μου). Το xine «τρέχει» τα video αλλά χωρίς ήχο.

Ξεκίνησα τον υπολογιστή με άλλο χρήστη (στο λογαριασμό της κόρης μου) και ο ήχος ακούγεται κανονικά, και τα video παίζουν χωρίς πρόβλημα και με ήχο, άρα δεν υπάρχει πρόβλημα στο υλικό μου (Hardware).

Δοκίμασα και την «ολοκληρωτική απομάκρυνση» του Totem και Totem-common από τον διαχειριστή πακέτων synaptic και στη συνέχεια εγκατάστασή τους από τον ίδιο διαχειριστή χωρίς αποτέλεσμα.

Χρησιμοποιώ το ubuntu 10.04 64-bit.

Μπορείτε να με καθοδηγήσετε έτσι που να λύσω το πρόβλημα; Η αλήθεια είναι ότι αυτό δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια που έκανα «επίδειξη-γνωριμίας» ενός φίλου μου στο «άγνωστο» γι' αυτόν περιβάλλον ubuntu, των δυνατοτήτων του και της ευχρηστίας του.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την πολύτιμη βοήθεια σας.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου