Δυο σκληροι δισκοι

Klearchos-Angelos Gkountras gatofido at gmail.com
Sun Sep 12 10:46:47 BST 2010

On 09/12/2010 12:23 PM, Manon wrote:
> Στις 12 Σεπτεμβρίου 2010 12:01 μ.μ., ο χρήστης Εμμανουήλ Καπερνάρος <
> manolis at kapcom.gr> έγραψε:

> Συμφωνω απόλυτα με τον Alexius Dionysius Diakogiannis αυτό που θέλω εγώ να
> ρωτήσω όμως είναι (ως επαγκελματίας τεχνικός δυκτίων υπολογιστών) για πιο
> λόγο να βάλει κανείς 4 Gb swap και για πιο λόγο να είναι το /home σε
> διαφορετικό partition; προς Klearchos-Angelos Gkountras. Το swap partition
> κατα κανόνα χρειάζεται να είναι το μισό μέγεθος απο την ram που διαθέτεις.
> Ευχαριστώ.

Επειδη το home directory ειναι ολες οι ρυθμισεις του χρηστη ...
Ξεχωριστο partition επειδη πες οτι θες απο ubuntu να πας σε αλλη διανομη
πχ fedora ... αντι για να κανεις back up τις ρυθμισεις
το εχεις σε ξεχωρηστη κατατμηση ...και το μονο που κανες format ειναι το
ριζικο directory ( / )
Ετσι ωστε το μονο που κανεις μετα ειναι η εγκατασταση των προγραμματων
Στο swap ειναι η εικονικη μνημη για αυτο συνηθως την βαζω οσο εχω την
μνημη ram ..

Ελπιζω να σε καλυψα ...