Maverick 64bit - Δεν κάνει mount DVD, μόνο CD

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Mon Nov 29 19:05:32 GMT 2010

Manolis Christodoulou wrote:

> Κι εγώ έτσι νόμιζα, αλλά διαβάζει διάφορα dvd ταινίες. Δεν διαβάζει
> συγκεκριμένα το dvd εγκατάστασης του ubuntu και απ'τα 2 ξεχωριστά
> drivers που έχω (σύμπτωση;). Μάλλον θα φταίει το data format.

Πολύ πιθανό.

> Δυστυχώς δεν έχω άλλα data dvd για να δοκιμάσω. Αν θα θέλαν καθάρισμα πώς
> γίνεται; Πριν την κρίση συνήθιζα απλώς να τα αλλάζω :)

:-)

Δεν βλάπτει πάντως να τα καθαρίσεις. Πρόκειται για σκόνη που έχει καθίσει πάνω
στην οπή της ακτίνας (laser) που διαβάζει/γράφει δεδομένα. Αυτό μπορεί να
γίνει με κάποιο "καθαριστικό" δίσκο, ή ανάλογα με τη συσκευή, με ένα κομμάτι
ύφασμα (όπως αυτά που χρησιμοποιούμε για φωτογραφικούς φακούς, γυαλιά, κ.λπ.).

Καλή επιτυχία, Νίκος