Canonical Contributor Agreement

Giorgos Logiotatidis seadog at sealabs.net
Thu Nov 25 11:58:52 GMT 2010

Καλησπέρα,
θέλω να με διαφωτίσετε σχετικά με το canonical contributor agreement
[1], δηλαδή με το κείμενο που πρέπει να υπογράψει οποιοσδήποτε προσφέρει
στα canonical sponsored projects [2] πριν γίνει δεκτή η προσφορά του.

Το δίλημμα (υπογράφεις ή όχι) για μένα προκίπτει από την στιγμή που
έστειλα ένα patch [4] στο StormORM και μου ζήτησαν να υπογράψω.

Υπογράφοντας την συμφωνία, δίνεις το copyright στην canonical και
παράλληλα κρατάς και εσύ πολλά δικαιώματα επί του κώδικά σου. Εκ πρώτης
όψης το θέμα μπορεί να ακούγεται περίεργο (γιατί να σου δώσω το
copyright μου;) αλλά πιθανώς (ίσως ένας δικηγόρος μπορεί να μας
διαφωτίσει παραπάνω) να είναι μονόδρομος για να μπορεί η Canonical να
υπερασπιστεί νομικά τον κώδικα έαν αυτό χρειαστεί. Προς υπεράσπιση αυτής
της θέσης ξέρω ότι το ίδιο σου ζητά να κάνεις και το FSF σε περίπτωση
που υπάρχει παράβαση του GPL και ζητάς  την βοήθειά τους. [3]

Με απλά λόγια ξέρει κανείς τα υπερ και τα κατά αυτής της κίνησης;

-γ

[1] http://www.canonical.com/system/files/Canonical%20Contributor%
20Agreement%2C%20ver%202.5.pdf
[2] http://www.canonical.com/contributors