Re: Κατά λάθος διαγραφή του διαμερίσματος των Windows

george fragos fragos.george at gmail.com
Tue Nov 23 10:07:35 GMT 2010

Στις 22 Νοεμβρίου 2010 9:15 μ.μ., ο χρήστης Kostas Oikonomou
<kikonomou at yahoo.gr> έγραψε:
> Αγαπητοί φίλοι,
>
> Κατά τη διάρκεια της προσπάθειας μου να εγκαταστήσω λειτουργικό Linux στο PDA μου έπρεπε να δημιουργήσω διαμερίσματα (partitions) στην κάρτα μνήμης. Κατά λάθος διέγραψα το διαμέρισμα των Windows Vista.
>
> Στον υπολογιστή μου έχω δυο σκληρούς δίσκους. Στον πρώτο απ' όπου και ξεκινά (μπουτάρει) ήταν τα Windows Vista. Στον δεύτερο είχα εγκαταστήσει το Linux. Τον σκληρό που είχα τα Windows τον είχα μοιρασμένο σε δυο διαμερίσματα, ένα με τα Windows Vista και το άλλο με τα αρχεία μου.

> [...]

Το Φόρουμ της Κοινότητας Ubuntu (http://forum.ubuntu-gr.org) διαθέτει
οδηγούς που σχετίζονται με την βλάβη του υπολογιστή σου!  Για
παράδειγμα, http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=756,
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=766,
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=7278,
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=9294 και άλλα...

Έχεις την δυνατότητα, μετά από απλή εγγραφή στο Φόρουμ, να απευθυνεις
και εκεί το ερώτημά σου!  Θα λάβεις σίγουρα βοήθεια, αρκεί να
περιγράψεις σωστά το πρόβλημα.

Γιώργος