Re: Δημιουργία πλανήτη Ubuntu-gr (Ήταν: Re: Στόχοι για την κοινότητά μας)

Alexius Dionysius Diakogiannis alexius.dionysius at diakogiannis.com
Thu Nov 18 08:16:10 GMT 2010

2010/11/11 Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com>:

> [...]
> θα υπάρξει κίνηση για τη προσθήκη ιστολογίων και μετά θα μπαίνουν 1-2
> ιστολόγια το μήνα.
>
> Αν είσαι διαθέσιμος μπροστά στον υπολογιστή για αρκετές ώρες, τότε θα
> ήταν καλύτερο
> να αφιέρωνες χρόνο στο κανάλι της κοινότητας, #ubuntu-gr στο Freenode
> (δες http://wiki.ubuntu-gr.org/Community/IRC ), ή και στο φόρουμ,
> http://forum.ubuntu-gr.org/.
> Κοίταξέ τα και πες αν σε ενδιαφέρει κάποιο από αυτά.
>
> Σίμος
>
> --
> A. Because it breaks the logical sequence of discussion

Σίμο καλησπέρα,

Το ολλανδικό πλανετ μου έδωσε αρκετή βοήθεια αλλα μου είπε οτι το δικό
τους ειναι φτιαγμένο σε wordpress!

e: alexius.dionysius at diakogiannis.com
w: http://www.diakogiannis.com

 This message contains confidential information. Unless you are the
intended recipient or his/her authorized agent, please notify the
sender by return e-mail and remove the original message. Any
reproduction, distribution, dissemination, modification of this
message is strictly prohibited. E-mail transmission cannot be
guaranteed to be secure or error-free as information could be
intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or
contain viruses.