Ubuntu Developer Summit Proceedings

Atasa Rossios atasa.rossios at gmail.com
Fri Nov 12 18:33:21 GMT 2010

Μπράβο όλα ωραία εκτός απο το banshee.
Το έγραψα και σαν σχόλιο όταν η canonical ζήτησε τη γνώμη του κοινού....
Πριν απο λίγες μέρες το εγκατέστησα κιόλας για να δω τι στο καλό έχει
παραπάνω και το συζητάνε τόσο καιρό....
Αυτό που μου άρεσε ήταν ότι μπορεί να παίξει audiobooks όπως πρέπει κατα τα
άλλα δεν κάνει και παραπάνω.
Βέβαια δεν δοκίμασα να κάνω sync το ipod και ουτε προκειται φυσικά, είναι
πολύ δουλειά να κάτσω να ξαναπεράσω όλη τη μουσική.
Απλά audacious με gtk interface πολυ απλός και ακούραστος παίκτης ή ας
παρουν καποιον παίκτη απο όλους αφτούς που είναι ΕΛΛΑΚ όπως λέτε.
Πρέπει να τα έχουνε πάρει στο κρανίο με το Gnome στην canonical εδώ και
κάποιους μήνες ...
Όχι Mono είπαμε.... θα μας πάει όλους στα δικαστήρια η microsoft

A.