Re: Τα «λάθη» της Canonical/Ubuntu/(placeholder)

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Thu Nov 11 13:01:08 GMT 2010

Έστειλα γράμμα ήδη σε προσωπικό στο Νίκο Αλεξανδρή ότι η συζήτηση περί
Android είναι
off-topic.

Θα ήθελα απαντήσεις που δεν σχετίζονται με το αρχικό γράμμα να
μεταφέρονται σε νέα threads, όπου μαρκάρονται με 'OFFTOPIC'. Έδειξα το
παράδειγμα χτες με μια τέτοια απάντηση.
Το off-topic περί Android σταματά εδώ.

Σίμος

2010/11/11 Nikos Alexandris <nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de>:
> Nikos Alexandris:

> Nikos Roussos:

> Πώς έτσι;

> Το κινητό ναι, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως τηλέφωνο. Αλλά μια συσκευή με
> gps, wi-fi και άλλα, δεν είναι τηλέφωνο (και είναι λάθος να τη βλέπει κανείς
> ως τηλέφωνο).
>
> Τουλάχιστον στο Hero είχα αυτό το πρόβλημα της πρόσβασης στο διαδίκτυο αφού
> πολύ εύκολα έπεισα τον εαυτό μου αρχικά ότι μπορώ να ζήσω και χωρίς το Market
> (μιας και είχα εντοπίσει κάποιες εναλλακτικές για πολύ συγκεκριμένες
> εφαρμογές).

> [...]

A. Because it breaks the logical sequence of discussion
Q. Why is top posting bad?