Re: Η κανόνικαλ θελει να αντικαταστησει τον Χ?

Manon korben.lopbox at gmail.com
Thu Nov 11 01:46:02 GMT 2010

Το σχόλιο του Alexius προσωπικά μου άρεσε περισσότερο απ'όλα :-)
Αν και εγώ προσωπικά μου αρέσει να κάνω την διανομή που χρησιμοποιώ ολίγον
τι καρναβάλι .. (βλέπε Cairo-Dock, 80% των compiz settings αναμένα κλπ.)
δεν νομίζω ότι θα ήθελα να ήταν όπως την κάνω εγώ, εξ αρχής. Παρόλα αυτά..
κάποτε χρησιμοποιούσα KDE, μετά είδα το Gnome και κάθισα, ασχολήθηκα για να
δώ πώς
θα το πειράξω και αυτό και να το φέρω στα μέτρα μου. Έτσι θα γίνει και με
οποιοδήποτε άλλο περιβάλλον. Και τί έγινε; κάποτε δεν ξεκολλούσα απο το KDE.
Τώρα σε σχέση
με τις ανέσεις του Gnome, το να χρησιμοποιήσω KDE μου προκαλεί δυσφορία. Και
στο κάτω κάτω ο καθένας θα μπορεί να χρησιμοποιεί όποιο περιβάλλον τον
βολεύει στην τελική.
Ποιό λοιπόν το πρόβλημα; Το τί θα πεί η κοινότητα; αν θα στραβώσει ας πούμε;
Εδώ στεγνά η nVIDIA ξενέρωσε:
http://www.omgubuntu.co.uk/2010/11/nvidia-have-no-plans-to-support-wayland/
Κανείς δεν μπορεί να ξέρει αν δεν δούμε πρώτα όλες τις δυνατότητες του
Wayland τι τροπή θα πάρει το πράγμα. Μπορεί να μας κερδίσει όλους μας στην
τελική τελική.. Όπως και να χει,
ΕΜΕΙΣ διαλέγουμε και αυτό είναι που κάθε φορά που κάνω login στο pc μου εγώ
γιορτάζω ;-)

Στις 9 Νοεμβρίου 2010 3:40 μ.μ., ο χρήστης Alexius Dionysius Diakogiannis <
alexius.dionysius at diakogiannis.com> έγραψε:

--
~= Korben Manon Lopbox =~
Papageorgiou Dimitris