Re: Πρόβλημα με reply στη λίστα

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Nov 10 11:09:56 GMT 2010

> CC
> διευθύνσεις

> και
> απαντούν
> Inbox

2010/11/10 Atasa Rossios <atasa.rossios at gmail.com>

> Ευχαριστώ Σίμο για την απάντησή σου,
> Διάβασα οτι ο mailman το κάνει τελικά αυτό.
>
> Είναι ΟΚ έστω κι έτσι.... Απλά μαζεύονται ενα σωρό διευθύνσεις όταν μιλάει
> πολύς κόσμος.
> Υπάρχει μια επιλογή στον mailman σχετικά με το reply-to: Μπορείς να
> επιλέξεις τη λίστα κι έτσι ενα απλό reply δείχνει τη διεύθυνση της
> [...]
Είναι πολύ καλό που το αναφέρεις. Ο NickAndrik ανέφερε ότι αντιμετωπίζει το
πρόβλημα στο Thunderbird. Εσύ λαμβάνεις τα γράμματα μέσω POP3 ή IMAP από το
GMail;

Πράγματι ο mailman μπορεί να ρυθμίστει ώστε να αλλάζει το Reply To.
ως διαχειριστής της λίστας.
ktogias, ποιοι είναι listadmin;

A. Because it breaks the logical sequence of discussion
Q. Why is top posting bad?