Re: Δημιουργία πλανήτη Ubuntu-gr (Ήταν: Re: Στόχοι για την κοινότητά μας)

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Nov 10 10:36:43 GMT 2010

2010/11/10 Alexius Dionysius Diakogiannis <
alexius.dionysius at diakogiannis.com>

> έχουμε

> πλανήτη

> σε
> λίστα

> Ok, mate
>
> Μπορείς να μου δώσεις πρόσβαση κάπου να μπορώ να παίξώ ή μπορείς να
> μου δώσεις ποια web πλατφορμα είναι να τη στήσω (ποιο cms κλπ)??

Ακολουθούν οι οδηγίες. Οι οδηγίες αυτές είναι γενικές και για κάθε άλλη
κοινότητα που θα ήθελε
να φτιάξει το δικό της πλανήτη με τα ιστολόγια των μελών της.

α. Λήψη του αποθετηρίου από http://intertwingly.net/code/venus/

β. Δημιουργία νέων ρυθμίσεων με
cd venus
cp -r examples/ mytest/
cd mytest/
gedit planet-schmanet.ini              (εδώ ρυθμίζεις λεπτομέρειες για το
σύστημά σου, όπως προορισμός, κτλ).

γ. Δημιουργία/ενημέρωση της σελίδας του πλανήτη, με
cd ..
./planet.py mytest/planet-schmanet.ini
(τις επόμενες φορές μπορείς να τρέξεις με  ./planet.py -ο
mytest/planet-schmanet.ini  όπου δε συνδέετε στο διαδίκτυο και είναι πιο
γρήγορο στη δουλειά δημιουργίας των stylesheets).

όπου δημιουργεί στον κατάλογο προορισμού τη σελίδα του πλανήτη. Πρέπει να
μοιάζει με http://planet.ellak.gr/, ωστόσο το stylesheet είναι διαφορετικό.
Πρέπει να μπορείς να φτάσεις στο σημείο αυτό πριν προχωρήσεις.

δ. Από προεπιλογή, το planet (planet-schmanet.ini) χρησιμοποιεί τα
stylesheets 'classic_fancy', που βρίσκονται στον υποκατάλογο
themes/classic_fancy/
Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να διορθώσεις τα αρχεία στο classic_fancy/*
ώστε, όταν εκτελέσεις
./planet.py -ο mytest/planet-schmanet.ini
να παράγουν αποτέλεσμα στο ίδιο στυλ με π.χ. http://planet.ubuntu-us.org/