Re: Δημιουργία πλανήτη Ubuntu-gr (Ήταν: Re: Στόχοι για την κοινότητά μας)

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Nov 10 09:27:24 GMT 2010

2010/11/10 Alexius Dionysius Diakogiannis <
alexius.dionysius at diakogiannis.com>

> τώρα

> και

> ώστε

> Σίμο άμα κάνω στριπ και κατεβάσω όλο το αμερικάνικο σε βολεύει?
> (επειδή θα έχει και css και εικόνες μέσα)

Πρέπει να ανασκευαστεί και ο κώδικας από το index.html.tmpl.
Δες για παράδειγμα το index.html.tmpl στο
http://intertwingly.net/code/venus/themes/classic_fancy/
Είναι αρκετή δουλειά για να επιβεβαιώσεις ότι δουλεύουν όλα ορθά· αν
μπορέσεις και το κάνεις, τότε θα βοηθήσει.

Ο τυπικός τρόπος είναι να εντοπίσουμε τον επίσημο κώδικα, ρωτώντας π.χ. σε
κάποια λίστα loco.
Πιστεύω ότι και άλλες loco έχουν το ίδιο πρόβλημα. Δεν έστειλα γράμμα σε
λίστα loco-teams,
μιας και δεν είμαι γραμμένος. Μιχάλη, Γιώργο, μπορείτε να ρωτήσετε σε λίστα
loco-teams για τα stylesheets για ένα πλανήτη

Σίμος