Re: Η κανόνικαλ θελει να αντικαταστησει τον Χ?

Atasa Rossios atasa.rossios at gmail.com
Tue Nov 9 13:30:04 GMT 2010

Συμφωνώ με Τζένη, για το Wayland και το γεγονός ότι είναι υπάλληλός της Red
Hat ο Developer.
Έτσι κι αλλιώς όμως η συγκεκριμένη κίνηση ήταν κάτι που επιθυμούσε όλη η
κοινότητα ανεξαρτήτου διανομής για το παλαιολιθικό πλέον Χ.
Για το Unity όμως νομίζω ότι απλά θα πρέπει να προσέχει κανείς σε ποιες
σελίδες κάνει κλικ γιατί από τη στιγμή που έχει εισέλθει το Google
ad-sense στα blogs πολύς κόσμος κάνει το αυτονόητο δυστυχώς.
Μην ξεχνάτε όμως ότι υπάρχει και μια είdους στόχευση εναντίον ubuntu και
canonical.
Πολλές φορές γράφουν διάφοροι και κατηγορούν ευθέως την canonical για το
γεγονός ότι δεν συνεισφέρει όσο θα έπρεπε στο Gnome.
Χρησιμοποιώ πολλά χρόνια μόνο Gnome γιατί είναι ότι καλύτερο έχω βρει μέχρι
τώρα, αλλά κατάλαβα πολλά πράγματα για το ποιότητα αυτών των ανθρώπων (Gnome
Head Developers) μετά τη διαμάχη που είχαν με τον Linus μερικά χρόνια πρίν.
Ο ίδιος ο Linus τους έχει αποκαλέσει Ναζί.
Ίδωμεν, νομίζω ότι μόνο καλές εξελίξεις θα έχει αυτή η κίνηση για την
κοινότητα, το Unity είναι απ' ότι έχω διαβάσει open source επίσης.

A.

αντίον