Προβλημα με το Evolution

Kostas Zigourakis breezer20 at gmail.com
Mon May 31 22:40:18 BST 2010

Καλησπερα σε ολους,

Μπαινω γρηγορα γρηγορα στο θεμα μου. Λοιπον οταν ανοιγω το Evolution
εμφανιζονται ολοι οι λογαριασμοι στο notification area. Οταν το κλεινω
οι λογαριασμοι εξαφανιζονται και μου εχει μονο την ετικετα Mail.

Δεν εχω πειραξει καποια απο τις ρυθμισεις του μεχρι στιγμης. Απλα του
εχω πει να τσεκαρει καθε 10 λεπτα σε καθε λογαριασμο για νεα μυνηματα.

Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης:

Ειναι φυσικο την ωρα που ειναι ανοιχτο να φαινονται οι λογαριασμοι με
την ενδειξη των νεων μηνυματων διπλα σε παρενθεση και οταν το κλεινω να
εξαφανιζονται; Ετσι λειτουργει; Δηλαδη αν το αφησω θα τσεκαρει ή δεν θα
τσεκαρει τα νεα μηνυματα;

--
Kostas Zigourakis