Re: απόρια για τη μονάδα μέτρησεις δεδομένων

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue Mar 30 00:00:45 BST 2010

2010/3/30 Μανώλης <kapcom01 at gmail.com>:
> Διάβασα στο wikipedia περί GB (Gigabyte) και παραθέτει ως πηγή το εξής:
> http://www.kernel.org/doc/man-pages/online/pages/man7/units.7.html

Η σελίδα αυτή είναι από το 2001. Δεν έχει γίνει ακόμα η αλλαγή στις
διανομές Linux.
Για να γίνει η αλλαγή, πρέπει να είναι πολιτική σε επίπεδο διανομής
ώστε να αλλάξει σε όλα τα σημεία.

> Στο kernel.org λοιπον λέει κάτω κάτω:
> "Thus, today, MB = 1000000B and MiB = 1048576B."
>
> Και η απορία μου είναι γιατί ο nautilus χρησιμοποιεί το ΜΒ = 1048576
> Bytes? Και δεν είναι μόνο ο nautilus, και το gparted τα ιδια μου λέει
> και νομίζω πως ότι εφαρμογή και να ανοίξω τα ίδια θα λέει.

To Ubuntu σκοπεύει να κάνει τη μετάβαση προς την κατεύθυνση αυτή
στην επόμενη έκδοση (Ubuntu 10.10, Οκτώβρης 2010).
Δες λεπτομέρειες στο https://wiki.ubuntu.com/UnitsPolicy
http://www.omgubuntu.co.uk/2010/03/ubuntu-reverts-file-size-reading.html

Το OS/X έκανε τη μετάβαση με το OS/X 10.6.

A. Because it breaks the logical sequence of discussion
Q. Why is top posting bad?