Re: Ρύθμιση του BURG μετά από εγκατάσταση μεσώ Wubi

Savvas Radevic vicedar at gmail.com
Wed Mar 24 17:47:18 GMT 2010

Δεν ξέρω από Wubi, αλλά θα ήταν καλύτερα να εγκαταστήσεις το Ubuntu σε
δικό του σκληρό δίσκο.

> [...]
> ακολουθησα αλλα δεν μπορεσα να το καταφερω. Δεν ειδα πουθενα ενα theme απο
> το περιβαλλον του BURG παρα μονο την κλασικη οθονη του GRUB. Τι εκανα λαθος;
> Μηπως φταιει που εγκατεστησα το Ubuntu με το wubi; Μπορει καποιος να μου πει
> απο την αρχη ποια βηματα πρεπει να κανω ωστε να εγκαταστησω τον BURG; Καποια
> στιγμη μου ζητηση και το hd number του δισκου ωστε να εγκατασταθει στο σωστο
> σημειο. Πως ακριβως βρησκω αυτο το νουμερο; Το παραδειγμα ειχε hd0 αλλα
> ελεγε οτι επρεπε να βαλω το νουμερο που αντιστοιχει στον δισκο μου. Πως

Η εγκατάσταση σε Ubuntu 9.10 (Karmic Koala) [χωρίς wubi] ήταν ως εξής:

Ανοίγεις τερματικό / gnome terminal και εκτελείς:

sudo add-apt-repository ppa:bean123ch/burg
sudo apt-get install burg burg-themes

- Περιμένεις να γίνει η εγκατάσταση)
- Πιέζεις 2 φορές "Enter"
- Περιμένεις ξανά
- Με τα πλήκτρα/βελάκια πάνω και κάτω και επιλέγοντας με το space bar,
διάλεξε το "/dev/sda" που αντιπροσωπεύει τον πρώτο σκληρό δίσκο. Αν
δεν είσαι σίγουρος ποιο σκληρό δίσκο να διαλέξεις, επέλεξε τα ΟΛΑ (τα
επιλεγμένα έχουν [*] αστεράκι).

- Σημείωση 1: Αν θέλεις να αλλάξεις το theme, επανεκκινείς τον
υπολογιστή και πιέζεις το "t" (T) πλήκτρο για να σου εμφανίσει το
μενού με τα themes.
- Σημείωση 2: Αν το resolution φαίνεται χάλια ή είναι πολύ χαμηλό,
μπορείς να αλλάξεις το "GRUB_GFXMODE=640x480" στο αρχείο
/etc/default/burg με την εντολή:

gksu gedit /etc/default/burg

Αλλάζεις τη γραμμή "GRUB_GFXMODE=640x480" να είναι:

GRUB_GFXMODE=1024x768

Φύλαξε το αρχείο, κλείσε τον κειμενογράφο και εκτέλεσε:

sudo update-burg

Αυτάαααα (για τη δική μου περίπτωση τουλάχιστο)!

> Ευχαριστω προκαταβολικα.

Αναμένω να γράψεις ένα ωραίο οδηγό στο forum του ubuntu-gr. :)