ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΒΑΤΟΙ ΜΕ ΛΙΝΟΥΞ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ (ΛΑΠΤΟΠ, ΝΤΕΣΚΤΟΠ);

Sergey Tsabolov econlab at uom.gr
Fri Mar 12 22:25:52 GMT 2010

Αυτή την εβδομάδα πήραμε για κάποιον αυτό το φορητό
http://www.zero1.gr/product_info.php?cPath=566&products_id=123109
Όλα λειτούργησαν άμεσα  : Κάρτα γραφικών , bluetooth , ethernet εκτός
ότι μετά την εγκατάσταση έπρεπε να γίνει εγκατάσταση οδηγού για την
κάρτα ασύρματη τις broadcom STA  και είχε δύο επιλογές λειτούργησε με
την δεύτερη επιλογή του οδηγού όχι με την πρώτη .
Βέβαια εάν θα ήτανε Intel ασύρματη δεν θα υπήρχε πρόβλημα η έστω Dell
Wireless τότε δεν θα είχε λογικά πρόβλημα να μπει κλειστός οδηγός .
Όλα τα άλλα λειτουργούν  όσο πρόλαβα να δω καλά .
Έχει και κουμπί να κλείσεις το Bluetooth , έχει και card reader που
λογικά λειτουργεί και αυτό .
Από κάρτα γραφικών πάντως δεν έχει παράπονο  είναι Intel .

στις 12/03/2010 09:09 μμ, O/H MANOLIS CALOMIRIS έγραψε: