οφφ τοπικ (Ήταν: Re: Ασύρματο internet σε laptop με JMicron Technology Corp. JMC250 PCI Express Gigabit Ethernet Controller)

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Thu Mar 4 16:11:54 GMT 2010

2010/3/3 Nikolaos Papazoglou <npapazoglou at gmail.com>:
> Δεν ξέρω παιδά, αλλά λόγω κακής χρήσης των διαφόρων λιστών από
> διάφορους, στο τέλος αναγκάζομαι να διαγράφομαι από αυτές με
> αποτέλεσμα να μην μαθαίνω τα νέα που αφορουν την εν λόγω λίστα, στην
> προκειμένη περίπτωση του ubunbu. Γιατί αυτή ειναι η φιλοσοφία της
> λίστας.
> Υπάρχει η δυνατότητα να προτεινει κάποιος τη δημιουργία μιας ειδικης
> λίστας για τεχνική βοήθεια...

Το γενικότερο ζήτημα έχει ληθεί από καιρό μέσα από τις βέλτιστες
πρακτικές (best practices) στη χρήση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Αναφέρω εδώ,

1. Βλέπω ότι χρησιμοποιείς gmail, οπότε είσαι σε θέση αρκετά εύκολα να
δημιουργήσεις φίλτρο όπου αυτόματα βάζει τα γράμματα από την Ubuntu-gr
κάτω από μια σχετική ετικέτα και τα απομακρύνει από τα Εισερχόμενα
(Filter this mailing list, Set label και Archive).
2. Στη λίστα ubuntu-gr έχουμε πια σπάνια συζητήσεις για τεχνικά
θέματα, και πιστεύω ότι για περιστασιακές καταστάσεις είναι αποδεκτό
να ξεφεύγει κάποια συζήτηση και να απασχολεί τη λίστα. Η λίστα έχει
πάρα πολύ μικρή κίνηση.
3. Όταν αλλάζουμε θέμα στη συζήτηση, όπως κάνουμε εδώ, είναι σημαντικό
να τροποποιούμε κατάλληλα το θέμα (Edit subject) της συζήτησης,
αυτό για να διατηρούμε το αρχείο της λίστας (mailing list archive) όσο
πιο ποιοτικό μπορούμε.

Είμαι γραμμένος σε δεκάδες λίστες και δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα υπερφόρτωσης.

Σίμος