Re: Πρόταση για δημιουργία ξεχωριστής ταχ. λίστας (;)

Nikolaos Papazoglou npapazoglou at gmail.com
Thu Mar 4 06:52:50 GMT 2010

Απλά, γράφεσαι σε μια λίστα κοινότητας, για να μένεις ενήμερος για τα
νές της κοινότητας, τυχόν εκδηλώσεις, νέες versions κλπ. Αν ξαφνικά
βομβαρδίζεσαι με ε-mailς για ένα ειδικό πρόβλημα κάποιου είναι
ενοχλητικό. Υπάρχουν τα forum και τα lugs για τέτοιες δουλειές. Οι
άνθρωποι στα lugs χαίρονται να βοηθούν νέους και οι νέοι βρίσκουν το
νοημα της κοινότητας παίρνοντας τόσο προσωπική υποστήριξη.
Εντάξει δεν είναι και η συντέλεια του κοσμου, απλά είμαι λίγο της
τάξης των πραγμάτων....
Όλα καλά