Re: Ασύρματο internet σε laptop με JMicron Technology Corp. JMC250 PCI Express Gigabit Ethernet Controller

Nikolaos Papazoglou npapazoglou at gmail.com
Wed Mar 3 13:06:31 GMT 2010

Δεν ξέρω παιδά, αλλά λόγω κακής χρήσης των διαφόρων λιστών από
διάφορους, στο τέλος αναγκάζομαι να διαγράφομαι από αυτές με
αποτέλεσμα να μην μαθαίνω τα νέα που αφορουν την εν λόγω λίστα, στην
προκειμένη περίπτωση του ubunbu. Γιατί αυτή ειναι η φιλοσοφία της
λίστας.
Υπάρχει η δυνατότητα να προτεινει κάποιος τη δημιουργία μιας ειδικης
λίστας για τεχνική βοήθεια...

Στις 03 Μαρτίου 2010 3:00 μ.μ., ο χρήστης Apollon Koutlidis
<apollon at planewalk.net> έγραψε: